020 6170310 - WELKOM BIJ MEINDERS CATERING
Meinders Catering heeft een nieuwe productielocatie in Eindhoven. Meinders Catering is voor deze locatie een partnership aangegaan met Lunch Service Nederland B.V. Voor zowel Meinders Catering als Lunch Service Nederland is dit een belangrijke stap voorwaarts in hun ambitie om heel Nederland goed te kunnen voorzien van hun producten en diensten.

Meinders is een familiebedrijf. In 1990 gestart als ‘Fred Meinders Kaashuis’, een typische Amsterdamse delicatessenwinkel. Het bezorgen van eten was vrijwel direct een extra service die goed liep. De groenteboer werd de kok van Meinders en de bezorging van maaltijden werd ‘serious business’. Meinders Catering is uniek binnen de cateringbranche. Zij generen omzet vanuit puur ondernemerschap met een eigen broodbakkerij, een eigen uitzendbureau en een eigen productie- en distributiebedrijf.

Algemeen directeur Mike Slagt, van Meinders catering sprak zijn trots uit tijdens de opening. “Door meerdere productielocaties kunnen wij de landelijke markt voorzien van onze recepturen en DNA op het gebied van eten en drinken. De komende tijd openen we meer productielocaties op strategische plekken in Nederland. Een mooie bijkomstigheid is dat we met de nieuwe productielocaties extra arbeidsplaatsen creëren.”

“Mensen willen gemak en verrast worden met lekker eten. In de foodconcepten van Meinders maakt smaak het onderscheid. Onze foodconcepten winnen terrein omdat zij een oplossing bieden voor het tijdsprobleem van de mens. Tegelijkertijd bieden de concepten een volwaardig alternatief voor de kritische eisen die men nu stelt aan voeding: gezond, smaak, vers gemaakt en eerlijk.”, voegde commercieel directeur van Meinders Catering Rene Niemarkt eraan toe.