020 6170310 - WELKOM BIJ MEINDERS CATERING
Badhoevedorp, 9 april 2018

Per 9 april 2018 wordt de bezorgservice van Césant Horeca en Catering Groep overgenomen door Meinders Catering. Voor Césant betekent dit dat ze meer kunnen focussen op het uitbreiden van hun groeiende business, namelijk het opzetten van gezonde bedrijfs- en schoolrestaurants. Voor Meinders is dit weer een stap voorwaarts in hun ambitie om heel Nederland te voorzien van hun producten en diensten.

Meinders is een familiebedrijf. In 1990 gestart als ‘Fred Meinders Kaashuis’, een typische Amsterdamse delicatessenwinkel. Het bezorgen van eten was vrijwel direct een extra service die goed liep. De groenteboer werd de kok van Meinders en de bezorging van maaltijden werd ‘serious business’. Meinders Catering is uniek binnen de cateringbranche. Zij generen omzet vanuit puur ondernemerschap met een eigen broodbakkerij, een eigen uitzendbureau en een eigen productie- en distributiebedrijf.

“De overname van de bezorgservice van Césant in regio Rotterdam past in de groeistrategie van Meinders Catering. Met deze overname verstevigen wij onze landelijke dekking wat betreft onze productielocaties”, aldus Mike Slagt, algemeen directeur van Meinders Catering. “De overname heeft geen gevolgen voor de klanten. Ze houden gewoon hetzelfde aanbod”.