020 6170310 - WELKOM BIJ MEINDERS CATERING

Meinders Catering heeft zich aangesloten bij De Verenigde Ondernemende Contract Cateraars (VOCC). De VOCC vertegenwoordigt als branchevereniging de collectieve belangen van middelgrote contractcateraars in Nederland. De organisatie draagt voor Meinders Catering bij aan medewerkerstevredenheid, gastbeleving en het ondernemerschap in de branche.

De VOCC maakt het mogelijk om binnen de branche kennis te delen, onderzoek te doen en te werken aan innovatie en vernieuwing. “Het bundelen van de belangen op gebied van inkoop, personeel, productontwikkeling en productvernieuwing om zo voordelen te behalen, is één van de doelstellingen van de VOCC”, aldus de organisatie. Meinders Catering gelooft in samenwerken en het bundelen van krachten. Het lidmaatschap in deze branchevereniging staat voor nieuwe partnerschappen waarvan beide partijen weer kunnen groeien in hun werk. Door dit groeiende netwerk zullen er veel deuren openen waarmee mooie kansen gecreëerd kunnen worden voor Meinders Catering.